Kızlar selamlar benim oğluşum 3 ay 12 günlük 2. Ayında aşısını oldu ama kolunda 1 haftadır böyle izi var bu normal mi ? Normal demişti sağlık ocağındki hemşire ama 3 yernde olması ve göbeğindede böyle iz olması normal gelmedi bana yarın çocuk doktoruna götüreceğim ama başına gelen var mı merak ettim bi de bebişimin süt ve süt ürünlerine yumurtaya dana etine vs alerjisi var alerjiden mi acaba

