bakkalemzigi hemen öğrenemedi 😂biz 2 defa beze döndük kakadan çok korktuğu ve asla hiçbir türlü kakasını yapmak istemediği için. Psikiyatrinin ve çocuk doktorlarının da önerisi bu yöndeydi. Devam edersem hem süreci uzatacaksın,yıpranacaksınız hemde kronik kabızlık popoda zorlamadan kaynaklı çatlak vs bir sürü iş açarsınız başınıza dediler ve haklılardı. Benim korkum da beze döndükçe bezi asla bırakamayacağımızdı ama hiç öyle olmadı en sonuncu da gece-gündüz aynı anda bıraktık maşallah çok çabuk alıştı hiç zorluk yaşamadık. Tek zorluk yaptığı kakayı tüm sülaleye göstermek istemesiydi 😂🥲 3. Deneme de kendisi bezi çıkarmak istedi ve kakaya önce ki tepkileri vermedi çok daha kolay oldu. Kısaca 3. Deneme de 3 buçuk yaşında bezi bıraktık. Bu arada daha önce ki denemeler de probiyotiğe,kabızlık ilaçlarına rağmen tutuyordu. Kakası geldiğinde tüm evi koşturuyordu korkarak ağlayarak.