Tuvalet eğitmendeyiz 3 günde maşallah çiş olayını çözdük ama kaka yapmıyor korkuyor sanırım dün duphalac verdim zeytinyağ içirdim etki etmedi anlatıyorum tamam diyor ama yapmıyor 4. Gün bugün lavman yapsam mı diye düşündüm bu seferde korkup hiç yapmaz diye de endişeleniyorum ya da yaptığını görüp artık yapar mı kakasını bilemedim