56743 evet bu konuda bende hassasım yabancılar bile bazen cesaret buluyo kendinde ay dayanamadım cok tatlı diyenler mi dersin. Delirtirler adamı. Artık dışardaysam insanlarla suratsızca konusuyorum ve bebeğimi asla kimseye vermiyorum. Daha kucuk 20 aylık ama ilerleyen dönemde yabancılara gitmemesi ve kendini asla öptürmemesi konusundada tembihleyecegim benimki cok sıcak kanlı cok insanlara yanasıyor bu konuda tecrubeli anneler nasıl bi yol izleyebilirim kızımı nasıl insanlardan korkutmadan yabancı kavramını aşılarım? Varsa tecrübesi olan yazarsa sevinirim