56743 çok şükür eşimin tarafından çoğu kişi bu konuda hassastı zaten çoğunun ya küçük bebeği ya torunu vs olduğundan alışkınlar, pandeminin de sonlarına doğru doğdu herkes hâlâ tetikteydi o yüzden kimse öyle şap şap öpmedi, dışarda da eline eldiven takıyordum ve özellikle biri bebeği isterse yanaklarını ve ellerini öpmüyoruz yara oluyor ama kafasını ya da ayaklarını öpebilirsiniz diyordum, çekinilecek bir durum değil sonuçta çocuğumun sağlığı mevzu bahis, hele uçuklu falansa hiç vermiyordum çocuğu baştan uyarıyordum uzaktan sevseniz daha iyi olur bebeklerde uçuk ölümcül olabiliyor diyordum zaten öyle diyince hiç yanına yaklaşmıyorlardı😂