bsrayblge epikriz raporumda not düşülmüştü 40 kontrolüne gidilsin diye ben gittim, yalnız gidince doktor bi şaşırır gibi oldu 40 kontrolüne geldim diyince, biz aile planlaması için sonra çağırıyorduk dedi bende e artık geldim dedim böyle garip bi diyalog oluştu 😅 alttan muayene yapmadı ultrasonla baktı bana sezaryen doğum yapmıştım, sonra dikişlerimi aldı korunma yöntemlerinden kısa bir bahsetti o kadar