balkan77 alpmomssss kesinlikle katılıyorum ve hala ayaktayız 👀 4. Ay derken 5. Ay ondan daha beter oldu 😭😭😭
metehannmomm alpmomssss ayy dimi ya bende beter durumdayım 4. Ay atağı da neymiş diyorum bunun yanında. Bebeğin 6,5 aylık son bir buçuk haftadır çok sık uyanıyor 5-10-15-20 dk da bir gibi valla artık çok yıldım ne olacak bilmiyorum
alpmomssss metehannmomm 6. Aya girdik inanır mısınız aynı . Gece boyu yat kalk yat kalk toplasam 2 saat bile uyumamışımdır 🥲 uyumak istiyorum artık ya hastayım bir de o kadar zorlanıyorum ki … Uyku gerilemesi varmış bu ayda