Geçiyor merak etme. Uyku saatleri travmam olmuştu. Her uyku öncesi ağlama krizleri yaşardım. Oturur bende ağlardım onunla. Bi 5 dakika vereyim nefes alayım diyeceğim kimsem de yok. Ama nasıl geçti anlamadım o günler. 9 buçuk aylığız şimdi uykusu gelince tabi mızmızlanıyor fakat geçti o günler. Yani demem o ki, yalnız değilsiniz nefes almak hakkınız. Bırakın biraz ağlasın geçin bi 2 dk nefes alın sakinleşip öyle alın kucağınıza bir şey olmaz. Ve emin olun geçecek 🥹 sağlıkla büyüsün bebişiniz