tugces09 hilalakdeniz bende incia almıştım. Ama içeriğindeki limon yağı vs hassas ciltlerde uygun olmuyormuş 3 yaş üstü kullanır diyo. Yada kıyafet üstüne diyor
456PlayerEsra hilalakdeniz keneye de iyi geliyor mu acaba birisi sanki İncia içerik yeniledi yeni içeriğinde keneye de karşı koruyor demişti
456PlayerEsra rana0234 Yahu sessizce takip ediyorum iki gündür bu postu,biz ne alacagiz bu bebeklere cidden? Gerçekten de öyle daha bende karar veremedim karar verene kadar sanırım çocuğu yicekler Allah korusun . Bence İncia en iyi yorum alan ve en çok kullanılan yorumların geneli İncia . Tek merak ettiğim elbiseye mi yoksa vücuduna mı ? Eğer bu elbiseye sıkılıyorsa hiç almiyim etki edeceğini sanmıyorum . Vücuduna sıkmak daha mantıklı çünkü direk vücuduna geliyorlar elbisedeki kokudan kaçacaklarını sanmıyorum
rana0234 456PlayerEsra haklısın ama yukarda bir bayan içeriğinin bebeklere uygun olmadığını ve vücuduna surulmemesi gerektiğini yazmış,benim de kafam karıştı vallahi,benim bebeğimin vücudu da çok kötü,isirilmadik yeri kalmadı😔
emineecemmk 456PlayerEsra 2 yaşında benim kızım iki markayı da 6 7 aylıktan itibaren kullanıyorum. Normal tüm vücuduna sıkıyorum yediriyorum dışarda uzun vakit geçireceksem eğer 3 4 saatte bir açık olan yerlerini yeniliyorum
456PlayerEsra Eskiden büyük boy sinek savarlar vardı. Çocukken bizimkiler her yere sıkıyorlardı . Kokusu iğrençti . Walla evde çoluk çocuk bakmadan oda parfümü gibi kullanıyorlardı. İyi zehirlenmemişiz Allah’a emanet büyüdük
456PlayerEsra BordoHuniliAnne çocuklarıma incia kullanıyorum, normalde oğlumu sinek ısırdığı zaman ısırdığı yerler hep yara oluyordu, daha 5 dakika önce eşim ile bu konuyu konuşuyorduk incia baya etkili artık hiç sinek ısırmıyor dedik. Ya yok kesinlikle kararım İncia herkesten iyi yorum almış sadece yukarda bi arkadaşın doktoru kullanmayın demiş . O biraz kararsızlık yaptı bende ama bakıyorum 6 aylık bebeğe bile kullanılmış
hilalakdeniz 456PlayerEsra evet bende araştırdım iyice değişmiş keneye karşıda koruyor büyük ihtimalle ambalaj değişikliği olduğu içinde bulamadık
begonvil00 biimiyomyardimet bende onu aldım bebeğim 4 aylık daha vücuduna sıkmadım kıyafetlerine sıkıyorum sizin ki kaç aylık vücuduna mı sıkıyorsunuz
livanurvealpinannesi61 begonvil00 4 aylık bebeğe sıveno ıncıa kullanılmaz çoğu marka 2 yaş ve üzeri kullanılıyor
biimiyomyardimet begonvil00 ben direkt kollarına bacaklarına sıkıyorum. 3.5 yaşında kızım.. Babytonu yenidoğandan itibaren kullanabilirsiniz diyorlar bu arada. Ama siveno, incia 2 yaş üstü.
livanurvealpinannesi61 456PlayerEsra hanımefendi öneri neden bakıyor sunuz yaşa bakmanız gerek 2 yaş altı her marka kullanılmaz malesef içindeki yağlardan dolayı zararlı çünkü
Bal_prenses 456PlayerEsra Karanfil yağı ve nane yağını bir sprey şişeye koyup birazda su koydum kullanıyoruz ise yarıyor cidden.
456PlayerEsra Bal_prenses tüm vücuduna sıkıyorsunuz dimi bizde yaptık ama bizde işe yaramadı deli gibi yemeye devam ediyorlar anlamadığım bi şekilde sadece büyük oğlumu ısırıyorlar
biimiyomyardimet livanurvealpinannesi61 ben siveno önermedim yalnız, babyton dedim. Oda yenidoğandan itibaren kullanılıyor 💖
456PlayerEsra livanurvealpinannesi61 yok sinek istilasına uğrayan 3 yaşındaki oğlum ona alcaz 10 aylık olanda bişey yok hani olur da etkilenirse ona da kullanabilirniyim diye sordum