456PlayerEsra sivrisinek koyduğunu anlamıyordur zaten ısırdığı gibi can atıcan birşey değil ki hangimiz kaşınınca dönüp bakmasak anlarız ki bence hiçbirimiz yani illa kaşınınca şişince vs bizimde dikkatimizi çeker yoksa bende öyleyim sivri konduğunu anlamam ısırsa o an hissetmem ne zaman kaşınırım o zaman derim aha ısırdı diye. Bu arada benimde kolay kolay canım acımaz yani bilmiyorum ama benim kızımda öyle tabi biraz tombir bir bebek mesela en son 1.5 yaş aşısında ağlamamıştı ebe vururken izlemişti. Sonra anne acıdı biraz demişti ama ne ağlama ne birşey