Esraabrklu ben daha rahatım galiba hemşire olduğum için ama eşim de benim tam tersim bir o kadar panik uyuyacak bi daha mı emzirsen aç yatmasa acıkınca uyanır ay bişey mi oldu geçen beni banyodan çıkarttı çok ağlıyor diye kızımda babasının stresini anlayıp daha çok ağlıyor tabi 😂😂