Esraabrklu Bebeğim 10 aylık ve her yere tutunup kalkıyor elini her şeye atıyor normalde anneler panikle yaklaşır ama bizde eşim aman elini attı aman tut gidiyor çabuk yetiş onu alacak bunu tutacak diye panikle yaklaşıyor. Bişey olmaz sakin ol diyorum biraz da rahat bırakalım diyorum 😁 anlamiyo..sizde de böyle mi acaba..yoksa sizde siz mi böyle davranıyorsunuz
Derinim Esraabrklu bizim 5 aylık,eşim hapşırsa hasta oldu,ağlasa nefesi kesiliyor,kussa grip mi oldu vs diyor hatta geçen ki bombası uyurken bayıldığını düşünüp beni de korkuttu🤦♀️Gerisini sen düşün birde ayaklanınca düşünemiyorum
Reckless Esraabrklu benim eşimde öyle. Kalkıp kendi koşuyor ama ben çok ilgilenmiyorum 😀 aman boğuldu boğazına takıldı, aha düştü vs vs. Büyük lokma verdirmiyor çocuğa bana beraber yiyorsak yemeği 😀
Mervclk Esraabrklu şuan 4 buçuk aylık kızım tam olarak böyle kusuyor içerden çağırıyor koş diye birşey oldu zannediyorum çok heyecanlı
Esraabrklu Reckless evet bizimki de öyle çocuğun eline bişey veremiyorum boğazına kadar diye aliyo hemen
Esraabrklu Mervclk 😁 hepsi öyle demekki ya 😁 bazen gülüyorum ne guluyon bişey olursa çocuğa o zaman görürsün sen gülmeyi diyo
MTkutay Esraabrklu ben bunalıyorum o öyle yapınca çocuk uyanıyor git emzir diyor yaaa söylemesen yapmicktm iyiki söyledin diyorum mesela sinir oluyorum 😁
deletedmom1101 Esraabrklu bizde ikimiz de böyle davranmıyoruz 😊 geçen gün oğlum kafasını çarptı eşimle bana bakıp dudaklarını büzdü o an ikimizde ay oğlum ay annecim ne oldu sanaaaa kıyamam gibi bi tepki versek ağlayacaktı çünkü eşim hemen eee bugün ne yaptın dedi sohbet etmeye başladık o duruma aldırış etmeden oğlumda ağlamadı 😌
Esraabrklu deletedmom1101 rahatsınız siz demek . Öylesi daha iyi aslında sakınan göze çöp batarmış diyorlar
deletedmom1101 Esraabrklu buna rahatlık mı denir bilemiyorum sizin tabiriniz ile öyle olsun tedbirlik olduktan sonra çocuk bu düşecekte kalkacakta hangimiz dizimiz yara olmadan büyüdük ?
Clover Esraabrklu bazı durumlarda o cok panik bazı durımlarda ben. En komigi esime birakiyorum 5 dk sonra cagırıyor beni bebis bisi istiyor ben anlamıyorum diye. Ama en beteri kayşnvalidemdi.ben icerdeydim bana kos kos cabuk gel diye bagırdı . Ama oyle bir bagırdı ki ben tamam bebegime bisey oldu. Gitti kızım. can havliyle kostum meger kusuyomus. Dedim icimden teyze sen nasıl cocuk baktn. Bizim kız da cok kusuyodu her dakika ayyy ayy kusuyo bu ben korkuyorm. Yetisin. Komik kadindir kayinvalidecim haha
Melisahsendursun Esraabrklu 😄😄😄😄benim kizim 1 aylik aglarsa niye agliyor biyerimi aciyor oksurse eyvah hasta olacak kalk acile gidelim hapsursa sen bu cocugu gunduz usutuyorsa hickirsa yel.yutuyor cabuk emzir ne duruyirsun suan boyle eger emeklese yurumeye baslasa bilmiuoeum artik cok evhamli bizimki
ErtugrulAnnesii Esraabrklu bizimki de oğlumun eline yesin diye bişey verdiğimde böyle.. yuttu, boğazına takılcak, al şunu elinden, ben görmiyim bari yanımda verme gibi laflar ediyor🤣 hepsi aynı demek ki🤣
deletedmom4842 Esraabrklu Güzel bir şey üstüne düşmesi ama tabii bebekleri de dediğin gibi rahat bırakmak lazım kendileri keşfetmeleri gerekiyor bizim şimdilik bu durumlar yok ama olunca nasıl olur bilmiyorum 🤷♀️
Karen Esraabrklu benim eşimde öyledir küçük daha hareklenmedi ama hapşırsa bu çocuk tıkanmış diyip sürekli sinirlerimi zıplatıyor büyük yanında elini biyere çarpsa beni öyle bi çağırışı varki çocuğun kolu koptu sanıyorum havele geçircek gibi oluyorum 😨