TulayGeriDon durubalci hayır. Aksine daha da düştü. Ferro sanol B şurup kullandık. 2 ay. Çok güzel yükseltti
durubalci TulayGeriDon peki iştahı nasıldı bebeğinizin benim kızım oturup bir şey yemiyor kaşıkla falan. Ergoterapiste başladık da acaba iştahsızlık mı duyu hassasiyeti mi diye hala kararsızım
TulayGeriDon durubalci benim kızımda öyleydi. Asla iştah yoktu. Ferro sanol şurup ile hem iştahı açıldı. Hem değerleri normale döndü. Ne kadarlık oldunuz?
durubalci TulayGeriDon 12 ay 21 günlük ama kaşık reddi var. Eline kendisi bir şeyler alıp geziyor bir iki ısırıp bırakıyor. Bütün gün aç sadece emiyor. Sizin bebeğiniz de öyle miydi? Su zaten hiç içmiyor