Noname21 papatyam-34 viski 100/150 ml limon soda ile içiyorum portakal suyu yada vişne suyu da Katarsanız tadı hafifler
biimiyomyardimet papatyam-34 ben şahsen sodayla seviyorum 👌🏻soda ve buz. Diğerleri tadını bozuyor gibi geliyor. Yada sek. Ama ilk içişiniz ise sek içmeyin derim 🫠 yanına da çikolata 🍫
patlakprezervatif papatyam-34 maden suyu ile içmek istersen yanında, enerji içeceği ile karıştıracaksan alkolü ne kadar bardağa koyduysam o kadar koyuluyormuş. Meze olarak fındık, badem, jelibon ve bitter çikolata iyi gidermiş 😃
huda1903 papatyam-34 viskiye su koyulmaz ki meyve suyuyla falan yapın bardağın yarıdan azı kadar viski geri kalanını meyve suyu koyun hem şarhoş çok olmazsınız Hemde tadı yakmaz
[silindi] papatyam-34 sarhoş olmak öyle kendini kaybetmek falan mümkün değil fıçıya düşmeniz lazım öyle olması için. Ben de alışkın değilim arada içmişligim var birkaç kadehten sonra hafif elde uyuşma biraz yavaşlama falan oluyor ama aklımızi kaybedersek nolur falan durumu yok korkmayin😂
Eylul301023 papatyam-34 tatlı içmek istemiyorsanız sodayla için ben kola tercih ediyorum redbulla çok zararlı oluyor
Pnrg papatyam-34 viski biraz keskin bir tat dolayisiyla ilk icisinizse bu ne ya olabilirsiniz ilk yudumda 😂daha hafif ve yormayan bir tat ariyorsaniz limonlu kokteyl tarzinda da hazirlayabilirsiniz internette tarifleri var bir bakin 😊 esim yapar kendince bir seyler ama ben kokteyl tarzinda da içemiyorum viskiyi bir tik rahatsiz ediyor beni hissi ama lezzeti guzel oluyor 😊
karan3535 papatyam-34 su mı dalga geçmişler😂 bi tane buz kola veya sade soda , enerji içeceği ile içilir ilk kez içecekseniz kola daha iyi olur tadı biraz ağır çünkü normalde
karan3535 papatyam-34 su mı dalga geçmişler😂 bi tane buz kola veya sade soda , enerji içeceği ile içilir ilk kez içecekseniz kola daha iyi olur tadı biraz ağır çünkü normalde
Rwerdst papatyam-34 ilk içişinizse sade içmeyin bence. Soğutabilir😅 içine buz+soda fslan olur ama çok tadı yumuşamaz. Ne kadar enerji içeceği önerilmesede çok anlaşılmıyor o şekilde. Veya kola vs. Tabi tadını alcam fslan derseniz soda veya sek devam edin. Benim çok viski tarzım değil ama eşim içer. Ben votkalı kokteylden devam 😂😂😂 gerçi çocuktan zor bu sıralar 😂😂😂😂 çeyrek viski+seçtiğiniz içeceği yapın hafiften yoğuna gidin bence. İlk çeyrek deneyin sonra yarım denesiniz. Hiç içki içmediyseniz çeyrekten daha az Koyabilirsiniz. Gece uzun sonuçta 😅😂
papatyam-34 Rwerdst Ay valla bende hiç sevmedim aseton içiyor gibi hissettim kendimi 😂😂 3-4 yudumluk içtim o kadar az koydum midemi bulandırdı biraz 😂