papatyam-34 Su konmaz, buz atabilirsiniz. İlk deneyim için viski ağır bence içkiden soğuyabilirsiniz 😅 gerçi sek ve yudumluk gayet ideal olur sizin için. Eğer devam edeceksiniz Ben redbulla içebiliyorum sadece yada kesinlikle çikolatayla, bu şekilde edebilirsiniz. Çokta sevmem müptelası çok :) İyi keyifler.