defnes32 böyle kompleksim olmadı ama büyük göğüse bir dönem heves etmiştim. Şuan 75a ya da 75b takıyorum. Hamileyken baya büyümüştü. 85 üstü takıyordum yani öyle diyim. Bazen 85 bazen 90 fslan ama o zamanda büyük göğüsten nefret ettim. Emzirmeyi bırksınca söndüler 😂😂 allahım nasıl dua edeceğimi bilemedim. Hele v yaka giyen biriyseniz büyük göğüs gerçekten arkadaşın dediği gibi avamca 😂😂 ne crop ne üst giyiliyor büyük olunca. Ama şöyle bir şey var benim küçük olsada şekilli. Mesela görümcemin hiç yok. O penti den çift destekli sütyenlerden alıyor kıyafette belli olmuyor 😂 çıkarınca hiç yok. Dışarıda rahatsız oluyorsanız deneyebilirsiniz. Mankenlerin hangisinin memesi var?