defnes32 kirmizibalikbeachte zaten öyle aman aman bir büyüklük istemiyorum ki sadece istediğim şeyleri giyince içini doldursun yeter
meleklerinannecigi defnes32 bence eşinizie daha fazla söylemeyin erkeklerin kafası değişik sizde kendinize ve bedeninize güvenin önce kendinizi siz sevin
defnes32 duruistwo benimde zaten öyle aman aman bi büyük sevdam yok 80 veya 85 olsa benim için iyi istediğim görüntü 80 de oluyorsa 80 iyi
KendiEvimdeDeplasmandayim defnes32 bu dolguyla alaklı danla biliç sorun yaşamıştı sanırım ameliyat oldu defalarca aynı şey mi bilmiyorum araştırırsınız
canan6668 defnes32 bende fazla var verim bacım 😂😂😂aman kız üzüldüğüne değmez eşinde sorun etmiyorsa nolacak haa illa cok canın sıkılıyorsa çaresi olan birsey dolgu yaptır
slnpkmm Ben yaptırdım doğumdan önce yani bekarken çokta güzel duruyordu şimdi değişti tabii tekrar bir bıçak altına yatıcam gibi istiyorsan yaptır gitsin
defnes32 slnpkmm protez silikon mu yaptırdın ben de şey düşünüyorum jel dolgu var enjektörle enjekte ediliyor 8 10 sene kalıcılığı varmış. Bunu düşünüyorum
huda1903 defnes32 benim göğüslerim hem küçük Hemde biri azıcık diğerine göre büyük yanı orantısız eşim çok dalgasını geçer ama bunda utanılacak eksik hissedilecek bişey görmüyorum ben yaratılışı oluşu öyle kendinizi olduğunuz gibi sevmeyi öğrenin
minnakkofte defnes32 kadinlikla memenin alakası yok ama sizin için sorunda durumunuz müsaitse yaptırın tâbi.benimkiler de çok büyük değildi kilo alınca büyüdü kiloyla da çok ilgili.emzirince de zaten iyice gitti biri karşıya biri aşağı bakıyo 🤣
huda1903 defnes32 sen kendine böyle yaparsan dışarıdakiler neler neler yapar eksiklik değil bu çok şükür sağlığın yerinde m huzurun yerinde mi ona bak eksiğin değil fazlan var kadınsın çünkü
slnpkmm defnes32 silikon yaptırdım o jelleri bilmiyorum ya hiçbir fikrim yok vücutla uyum sağlayabiliyor mu sorun olur mu olmaz mı iyi araştır yaptırcaksan da