Elfgrn gzmbzgyk Ön yargı değildi aslında dikkatimi çekti cevap vermemeniz. Forumda çok şikayet konusu bu da biri yorum gelmiyor gözükmüyor biri de cevap yazıyorum bir teşekkür bile gelmiyor vs. Durum böyle olunca yazma gereksinimi duydum
Gunesnil_23 gzmbzgyk Ön yargılı değilim üstteki yoruma cevap verdim Önceki postlara cevap vermediğiniz yazılmış ona istinaden yazdım.
Gunesnil_23 gzmbzgyk Sadece sizin için demedim burada yardımcı olduğumuz kişiler oluyor onlar bir beğeni bile yapmıyorlar zaman ayırıp
kbrayksel Rabbim kimseye kaldıramayacağı yükü yüklemezmiş, hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💜