gzmbzgyk Kızlar kızım 6 aylık oldu bugün hamile olduğumu öğrendim süpriz bir şekilde oldu. Kafam çok karışık çok tedirginim duygu karışımı yaşıyorum
birprens_birprenses gzmbzgyk Allah hayırlısı ile kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲 ben oğlum 4 aylıkken hamile kaldığımı öğrenmiştim çok karmaşık di yaşadığım duygu çok korktum üzüldüm ya yetemezsem ikisine diye nasıl bakacağım diye çok düşündüm ama olan olmuştu Rabbim böyle uygun görmüş öyle oldu şimdi zorlanıyorum arada evet ama çok şükür biri 19 aylık biri 6 aylık bir şekilde geçiyor günler büyüdükçe biraz daha rahatlıyor insan
arslanmom gzmbzgyk ayyy benim kide 8 aylık bende hamileyim.🤭 korunmama ragmen hamile kalınca hayırlısı demek ki dünyaya gelmesi gerekiyormuş dedim. 💕
12betul Ya çok normal insanım istemediği hazır olmadığı bir anda hamile olduğunu öğrenmesi .. Ama olsun rabbim siz beklemeden göndermiş meleğinizi inşallah bereket huzur sağlık getirir yavrum 😍
metehan1810 arslanmom hangi yöntemi kullanıyordunuz sorması ayıp? Benim de bebeğim 8 aylık daha yeni adet oldum ekstra korunma yöntemleri arıyorum
Niyesordunbucevabi gzmbzgyk bende ilk kızım 4 aylıkken hamile olduğumu öğrenmiştim çok fazla üzülüp ağlamıştım sonra ikisi arkadaş gibi büyüdüler zor günler geri de kaldı şimdi kardeşlerine bakıyorlar 😍
Sekerpare_ Kızlar peki aileniz size küstü mü bebeğiniz küçükken hamile kaldınız diye benimkiler konuşmayı kesiyordu da hamile olduğumu duyunca
Elfgrn Hayırlı olsun, Soru soran arkadaşlar post sahibi yorumlara cevap vermiyor. Önceki postları o şekilde cevap beklemeyin bence
Gunesnil_23 Elfgrn Ay geçen gün bundan bahsetmiştim cevap vermeyecek ise post açmayacak bu kadar basit.
3erkekannesi__ gzmbzgyk tebrik ederim 🌺 7 buçuk aylık ikizlerim ve 4 yaşında bi oğlum var ben delirmediysem herkes herşeyi yapar 😅 iki bebeğe aynı anda yetişmek çoookkk zor ama bir şekilde Rabbim o gücü veriyor ve herşeyin üstesinden geliyor insan korkmayın güçlü kalın negatif düşünceleri atın 🫠
Elfgrn Gunesnil_23 ( şimdi gelip sabote demeyin amaç bilgilendirme sonra insanlar isyan ediyor) Profile bak post açmış cevapta gelmiş bırak cevap vermeyi beğenmemiş gelen cevapları bile hani vakti olmaz cevap veremez ama beğenip geçmekte zor değil.
OLaaBalito_ gzmbzgyk benimde bebeğim 7-buçuk aylıktı 2 hamileliğim oldu şuan oğlum 3 kızım 1 buçuk yaşında hiç korkma bazen çok zor bazen çok huzur verici zaman o kadar hızlıki geçip gidiyor ömür sağlıkla doğsun
Elfgrn Gunesnil_23 Yerinde olurdu ama ne yaparsın elden birşey gelmiyor. Boşver yazmayalım diğer postlar çıksın üste