Dygosmn1 çok geçmiş olsun Allah size bağışlasın, bize de %1 yaşama ihtimali vermişlerdi doğar doğmaz ölür yaşasa da çok gençsiniz sizin için çok yıpratıcı olur alalım dediler ama çok büyüktü öğrendiğimizde bir de kıyamadık şimdi de bu kadar şey çıkınca vicdanen rahatsız hissediyorum ona kötülük mü ettik diye