merhaba herkese, yakın bi zamanda doğum yaptım bebeğimin ağır bir kalp hastalığı var hamileyken biliyorduk aldırmak istemedik, tek başına bu hastalığı bile yaşamla bağdaşmayan bir durumken bir de topuk kanında biyotinidaz ve kistik fibrozis şüphesi çıktı biyotinidaz kesinleşti tedavisine başladılar ama doğduğundan beri yoğun bakımda olduğu için ter testi veremedik uzayan sarılığı yenidoğan sarılığına benzemiyor dedi doktor kistik fibrosizten dolayı olabilirmiş tüm bunların bir arada olması beni çok üzüyor ruh sağlığım çok bozuldu kafamı toparlayamıyorum hiç, o kadar zor bir süreç ki hem bebek bu kadar şeyle nasıl baş edecek sonrası nasıl olacak bilmiyorum hem de 2 genetik hastalığın çıkması çok üzüyor beni suçlu hissediyorum kendimi nasıl hissetmem gerektiğini bilmiyorum