bebisliozlem yok canım çok şükür dün akşam 7 de geldik eve ama çok zor anne olmak kuzumdan kan alınacak annem ve eşim dayanamıyor çıktılar tek kaldım doktor geldi ayaklarını tutmaya ellerinden ben tuttum korkuyor ağlıyor ayaktan kan alındı sonra kan gelmedi elinden açıldı kendime gelemedim dünden beri Allahım hepsini korusun ❤️ çok suçladım kendimi gözümün önünden ayırmıyorum tuvalete bile gitmiyorum gidersem yanımda geliyor zaten o kadar çok dikkat etmeme rağmen 2 dakikalık bir arkamı dönmemle oldu Allahım beterinden korusun