Rabiiul gizememre Elifinannesii_ uuuuuuu [silindi] Gzdzeynep [silindi] momas barbiee_ Meri-Mel princessmom_ alinmom oylesinebiri__ denizalismom Tutaste_ [silindi] Hemdem__ metemom_ milletsanakanalizemiolacak Ymomm imaddesi cakebabe Kızlar hepinize çok teşekkür ederim çok şükür iyi içmemiş tahmin ettiğim gibi zaten ağzı kokmuyordu tedbir amaçlı götürmüştük sabah 1:30’dan yediye kadar serum aldı beşte su içti altıda çorbasını içti kusma olmadı herhangi bir bulguya rastlanmadığı için de taburcu ettiler poliste her olayda gelmiyormuş hemşire veya doktorun işlem yapmasına göre yönlendirme yapılıyormuş Yani biraz da onlara kalmış bir durum eğer polis için girmemiş olsalardı gelmeyecekmiş eve ama girdiği için gelecek ne zaman geleceğini bilmiyorum ben hastanedeyken altı yaşında bir çocuk camdan düşmüş çok üzüldüm ben görmedim ama ailem görmüş o da burdaysa eğer ona da çok geçmiş olsun diyorum çok üzüldüm bilinci kapalıymış
oylesinebiri__ momas teyzemin kızı 3 sefer ilaç içti hepsinde polis geldi aileden alma bile düşünülmüştü çünkü tutanakta çocuğun güvenliği göz ardı etme yazmışlar
milletsanakanalizemiolacak Rabiiul Geçmiş olsun Rabiş Allahın izniyle birşey çıkmayacak inşallah ❤️ bol bol dua edeceğim kuzum🤲🏼 kardeşimin arkadaşının bebeği tablet yemiş 3 gün hastanede yattı ama tutanak vs tutuldu mu hiç bilmiyorum içmiş olsaydı çok ağlardı canım
gizememre Rabiiul oh be çok şükür rabbime şükür olsun rabiş yazana kadar aklımda sendeydi tekrar çok geçmiş olsun rabbim korusun
princessmom_ Rabiiul çok geçmiş olsunn ayy oo çocuk içindr çok üzüldüm inşallah bişey olmaz Allah çocuklarımızı korusun 🙏
Rabiiul gizememre saol canım 😭 çok ağladım içmediğine çok emindim zaten gözüm hep üstündeyken nasıl diyorum tuvalete giderken bile benimle gelir yasa ana kucağına kapıya koyarım öyle yanımda durur
Rabiiul Gunesnil_23 goldengate barbiee_ alinmom gg3848 Tek tek yazamıyorum helal edin kozlar çok teşekkür ederim ❤️