hilalakdeniz aslananne27 eğer sadece mama ile besliyorsanız 1 çay kaşığı kadar su verebilirsiniz.Ağzında mama kalıntısı kalıp bakteri oluşmamış olur hemde pamukçuk olmaz ama doktorunuz bebişinizle alâkalı herşeyi normal görüyorsa tabii ki sormadan vermeyin.