Mama ile beslenıyor sadece karnı tok ondan eminim bazen 150 bazen 120 içiyor en son doktor kontörlünde doktor de gelısımının çok iyi olduğunu kilosunun da aynı sekıl de iyi olduğunu söyledi ama bezi dolmuyor mesela sabah 9 da degıstırdım şuan saat 1 iki defa 150 cc içmesine rağmen hala degıstırrelecek bi bez değil