msr33 ozaman normaldir canım daha öncede sanki okudum burada öyle bişey yada birinden duymuşta olabilirim tam hatırlamıyorum o kişide doktora götürmüş doktor onada karakteri böyle demiş zamanla düzelir ileride büyüyünce insanlara karşı sınırı olması gerektiğini öğretirsin herkese gitmemesi için şimdi normaldir boşver benimki üstümden düşmüyor hiç birşey yapamıyorum tuvaletin kapısına yürüteçle gelip ağlıyor tuvaletimi bile yapamıyorum🤣