Ya kızlar anneye düşkün olmayan bebek mi oluuurr🤦🏼♀️ bizim ki sıfııırr. O kadar özgür ruhlu ki, hiç tanımadığı insanları sanki kırk yıldır tanıyor gibi oynar kucaklarına gider gülücükler saçar ve gittiği insanlardan geri çağırdığımda yüzüme bakmaz. Zaman zaman diyorum ki ben çocuğu sıkıyor muyum acaba? Hani benimle mutlu değil de eğlenmiyorda başkasını görünce o yüzden mi seviniyor. Ya sokaktan geçene bile gülücükler oyunlar cilveler anneyle babasına sıfır… deliricem