sucukluyumurtaaa ay amin inşallah gerçekten kızımın tam tersi😂 kızım bebekken beni hiç istemezdi, aramazdı, mama içerdi, zor uyurdu, uzun uyurdu. Bu benden gitmez, başkasına ağlar, biberon bile almaz sadece meme, nispeten kısa sürede uyuyor, hemen uyanıyor. 😅 işin kötüsü oğlum hep üstümde olunca kızım da üstüme düştü😂