sucukluyumurtaaa kızım 2 yaş 9 aylık. Uykusu hep iyiydi aman aman uykusuz kaldığımı hatırlamıyorum yani. Aşırı zor uyurdu ama 18.ayından kardeşi doğana kadar kendi odasında deliksiz uyurdu. Şimdi de yanında ben varken uyuyor sadece ama destek istemiyor yanında olsam yeter ve çoğunlukla deliksiz hala zor değil. Ama oğlum… kendisi 10 aylık… 6 aydır uyku yüzü gördüğüm sayılı 😅 bütüün düzenim alt üst oldu. Hangisinde denk gelir uyursa 50 çeşit şey deniyordum. Ayağa alıştırdım en azından oturduğum yerde sallıyom buna şükür. Bebek arabasında uyumaz, otokoltuğunda uyumaz, desteksiz katî suretle uyumaz. Oysa ilk 4 ay yattığı yerde uyuyan bir bebekti🥺