Esoskirec hayır prematüre değildi 37+1de doğdu ama gebelik zehirlenmesi yaşadığım için gelişimi 34de durmuştu o yüzden küçük doğdu. Şuan 46 aylık 31 ağustosta 4 yaşına girecek doğduğundan beri hiçbir dönemde boy kilo için bir sıkıntı görülmedi ama tam 2 yaşında diyabet tanısı alınca gelişimini daha dikkatli incelemeye başladılar ama hala doğum kilosuna göre iyi diyorlar. Neredeyse 1 senedir 13 14 kilo arası gidip geliyor 🥲