Ruveydaa Kizlar 2,5 yaşındaki oglumun boyu 88 cm. Kilosu 12,5. Doktorumuz çok kısa diyor. Özel bir mama verdi raporlu. Şimdi onu kullanacak. Acaba faydasını görür muyuz ?
nesizade05 Ruveydaa şimdi netten baktım da 2.5 yaş ortalama boy 83 -100 arası yazıyor yani şok kısa değil ki normal sınırlarda
ayisit Ruveydaa genetik olarak kısa olabilir mi? Siz veya eşiniz kısa ise çocuğun kısa olması normal doktor niye kısa diyip durmuş ki
05012025 Ruveydaa boyu kilosu normal herhangi bir sağlık durumu yoksa çok gereksiz mama falan. Benim kızım 2 kilo doğdu 4 yaşına girecek(tip1 diyabetli) 94 cm 13.5 kilo, 2 yaşında 9 kiloydu 🥲
Ebrucemalberk Ruveydaa canım benim oğlum boyu kısaydı argivit cllasic şurup var ondan kullandim baya etkisi oldu
Ruveydaa nesizade05 Ya evet ama yaşıtlarının yanında çok ufak duruyor. Doktorumuzda kısa buldu maalesef.
nesizade05 Ruveydaa benim oğlum 3 yaşından sonra boy attı mesela 3 yaşına kadar ufaktı ben şurup falan kullanıyordum argivit falan ama genetik sanırım ya ..şimdi kızım da öyle 6 aylık kısa boyu umarım o da uzar abisi gibi
ayisit Ruveydaa ortalamaya göre uzunsunuz bence zamanla uzar benim erkek kardeşim de çok kısaydı ilkokula başlayınca çok zorbalandı şu an 15 yaşında 180 boyu git gide uzuyor.
Esoskirec Ruveydaa 2.5 yaşndayken kızım da 88 cmdi doktor kısa dedi ama önemsenecek kadar değil. Şimdi 3 yaşında 94-95 cm
05012025 Esoskirec hayır prematüre değildi 37+1de doğdu ama gebelik zehirlenmesi yaşadığım için gelişimi 34de durmuştu o yüzden küçük doğdu. Şuan 46 aylık 31 ağustosta 4 yaşına girecek doğduğundan beri hiçbir dönemde boy kilo için bir sıkıntı görülmedi ama tam 2 yaşında diyabet tanısı alınca gelişimini daha dikkatli incelemeye başladılar ama hala doğum kilosuna göre iyi diyorlar. Neredeyse 1 senedir 13 14 kilo arası gidip geliyor 🥲
maygirl Ruveydaa yani siz normal boydasınız.Cocugunizda bmce normal ilerliyor cok kısa değil.Argivit focus kullandınız mı?
Usnac1995 Ruveydaa Arkadaşımın oğlu 3 yaşında 93 cm . Annesi hiç takmıyor, abisi de böyleymiş birden kilo alıp boy atmış
Minel-inannesi Ruveydaa siz bence doktorunun değiştirin benim kizimda aynı sayılır hiçde öyle çok kısa vs muhabbeti olmadı. Çocuklar genel persentilden hariç kendi persentil tablosuna göre de gelişimine bakılır. Bebeğiniz düşük doğum kilosuyla doğmuş olabilir, premature olabilir, genetik olabilir, bi sürü etken var. Kendi içinizi kararttiginiza değmez gerçekten. Mamaya başlamadan önce başka doktor görüşü muhakkak alın.