beybimeybi ben iki sene önce tatile giderken tam o gün adet olmuştum bana da arkadaşım söylemişti daha önce hiç kullanmamıştım o.p markasını almıştım ama ilkten çok büyük boyunu almışım o beni çok rahatsız etti hatta karın ağrısı falan yapmıştı ondan sonra daha küçük boyunu aldım onunla daha rahat ettim önemli olan nokta iyice içeriye doğru sokabilmek diğer türlü çünkü rahatsız hissettiriyor insana ama ben çok rahat ettim denize falan girdim hiçbir sıkıntı yaşamadım sadece önemli olan 3-4 saatte 1 değiştirmek hatta şu an çok daha minik boyu var onu kullanıyorum onu daha sık değiştiriyorum benim gibi özellikle adeti kıyafetine çıkan varsa tamponla çok rahat eder tabi ben yine önlem amaçlı ped takıyorum