beybimeybi Ben postu açtığımda kanamaya göre alın demişlerdi ben direk süper aldım öyle kalın vs rahatsız edici birşey değil çok iyi hatta gratiste indirim var birazdan bir kutu daha alacam cidden çok iyi ben sadece deniz için değil regl ilk 3 günü yoğun geçiyor bende o zaman dışarı çıkmam gerektiğinde takıyorum ve altına ped koymuyorum ona rağmen 6-8 saat koruyor ve asla rahatsız olmuyorum tam tersi hiçbirşey yokmuş gibi. Ben çok memnunum o markadan cidden herkes burda onu önermişti dedikleri kadar varmış .
Birde ben ilk denize gideceğim zaman denemiştim şansa ilk günümdü sırf o yüzden almıştım gitmeden evde taktım denize girdim çıktım akşama kadar denizdeydim 9 saat korudu beni normalde 4 saatte bir yenilenmesi lazm ne olur ne olmaz ama değiştirmedim denize gir çık yaptığım için 9 saat korudu. O günden beri sık kullanıyorum kurtarıcı