Bende ilk doğduğunda kundak yaptım yarım kundak denedim tam denedim sonra istemedi yüzüstü yatmaya başladı sonra yan yatmaya başladı şimdide sırtüstü yatıyor çocuğu takip edin deneyin yatma pozisyonlarını elbet biri rahat gelecektir şu an 1,5 aylık 10 kere pozisyon değiştirmişizdir 😅😅 ya da benim bebem sıkıntılı olabilir 😅❣️