Kızlar bebeğim daha 25 günlük. İlk günden beri uyurken kundak yapıyoruz ama artık çok sıcak. Sadece zıbın giydirip tek kat müslinle kundaklıyorum ama yine de çok daralıyor istemiyor. En uzum uykusu 30 dk bugün. Gerçekten çok yoruldum hiçbir şey yapamıyorum böyle kısa aralıkla uyanınca.
Siz yazın nasıl kundak yapıyorsunuz? Yapmıyorsanız kendini uyandırmaması için ne yapmak lazım 🥹