egelsenkonuss zenginoldum biraz birlikte oynuyoruz , sonra tek başına oynuyor. 4 yaşında geçen seneden beri bu şekilde yapıyoruz. Bi de kutu oyunlarını bende çok severim
Ogulluana atarepla Çamaşır sepeti boyutunda 3 tane düşünün o kadar On aylık bebek için fazla. Hepsi oynamıyordur nasılsa. Bir çocuk en fazla kaç oyuncakla oynar ki. Uzmanlar bile söylüyor fazla oyuncağını zararlarını. Ben dönüşümlü çıkarıyorum oyuncakları. Kırılmış bozulmuş varsa dışarı atıyorum.
Ogulluana atarepla Çamaşır sepeti boyutunda 3 tane düşünün o kadar On aylık bebek için fazla. Hepsi oynamıyordur nasılsa. Bir çocuk en fazla kaç oyuncakla oynar ki. Uzmanlar bile söylüyor fazla oyuncağını zararlarını. Ben dönüşümlü çıkarıyorum oyuncakları. Kırılmış bozulmuş varsa dışarı atıyorum.
duruistwo atarepla Önüne tek tek koyarsanız , ve amacına uygun oynarsa hiçbir problem yok. Oyuncak dolabımız var , hangisini oynayacaksa onu çıkarıyor. Ama hepsi bir yerde olup birkaç dakikada bir yeni oyuncağa geçerse evet bu doğru değil
tugce1261 atarepla yahu sokakta oynayamazlar bahçeleri yok suyla çamurla haşır neşir değiller. Bazen park evde de oyuncak oynayacak bu çocuklar çocuk mu yetiştiriyoruz asker mi belli değil. Zaten günümüzde yeterleri koşullar yok birde oyuncak almayacağız çocuklarımıza..