Benim oğlumun oyuncaklarını gören herkes bunu söylüyor. Öyle aman aman fazla değil oyuncakları. Çamaşır sepeti boyutunda 3 tane düşünün o kadar var. 10 aylık oğlum. Büyük kısmı hediye geldi zaten.
Bir de her ay gelişimine uygun olacak şekilde almaya çalıştım. Bir sepeti zaten yenidoğan çıngırak vs.
E bu çocuk sürekli büyüyor farklı şeylerden hoşlanıyor almak lazım yani.
Suçlu hissettiriyorlar her yeni oyuncak alışımda. Dikkat dağınıklığı olur vs diyorlar.
Siz alıyor musunuz? Nasıl yönetiyorsunuz bu oyuncak işini.