Bir-prens-annesiii eslemelf dumanbutiğe veya Fatma kılıça da bakabilirsiniz uygun bütçeli abiyeler de var
Tekbenimsucumguzelolmakdemi eslemelf milla da mankenlerin üzerinde çok absürt duruyor siz kendi üzernizde hayal edin. Millet öyle kıyafetler alıyorki üzerlerinde çok güzel duruyor gelince.
eslemelf usenmedimyaptimbirvelet siz ne kadar düşünüyorsunuz orta yolu bulalım eğer beğenirsem:) hem zaten dolabınızda duracağına birileri giysin mutlu olsun demi hayra girersiniz:))))
eslemelf hifa0302 maşAllah çok yakışmış sizeee ben çok beğendim ama pahalıdır büyük ihtimalle bu modellere baktım da kiralamayı düşünür müsünüz
hifa0302 eslemelf yok canım direk ben elden çıkarmayı düşünüyorum 1 defa tek giydim eşimin zoruyla aldım ben yoksa abiye seven biri değilim
hasrettecas Gardropsta iki tane abiyem var 38 40 42 ye olur 1000 tl den hiç giyilmedi biri beyaz biri siyah isteyen olursa adını yazarım
Beyninizikullanmakucretsizdir eslemelf @mizginelif bu arkadaşın postuna bakabilirsiniz birkaç abiye satıyor bence çok güzel elbiseler 😍☺️
Bir-prens-annesiii eslemelf evet ben 1100 e çok güzel abiye aldım eşimin kardeşinin nişanında giydim 3 metre de şal taktım çok şık olmuştu
tospikannesi_ eslemelf gardrops hesabım portakalannesi genelde 1 beden abiye var 2 tane ama yine ölçü atarım bakabilirsiniz
cikolatahurma eslemelf 400 e veririm 1 defa giyildi kollarında pullar var aşağısı şifon çok güzel şık