Buket57 kendimi bildim bileli size göre yüksek katta oturuyorum en aşağı oturduğum kat 4
5,7,10,12. Katlarda oturdum şu anda 12 deyim ve asansör varsa bence yüksek kat daha güzel oluyor özellikle manzarası falanda varsa daha iyi birde üst katın avantajı genelde aşağı katlara göre daha aydınlık oluyor iyi tarafından da bakmak lazım