Biz ev arıyorduk bugün bir yere gidip bakıcaz ama 2.kat ve bende yükseklik korkusu var normalde şu an yüksek girişte oturuyorum. Acaba zamanla alışırmıyım? 25 yıllık bina bu arada 25 bin lira kira istediler konumundan dolayı tutmak istedik ama bilemiyorum size sormak istedim üst katta oturanlar yardımcı olurmusunuz lütfen🙏4 katlı bina 2. Katına bakıcaz.