cilekc
Bizde koku sorunu olmadı hiç
( hiç bekletmedim , elde biberon temizleyici ile yıkadım )
Vakumu çok iyi ( kaldırıp atıyolar emin olabilirsin )
Önlüğünden aşırı memnunum 2 yaş hala kullanıyoruz diğer önlükler hep leke tutuyor mutlaka silikon al derim
Güncel fiyatı ne bilmiyorum ama ben arkadaşıma verdim şimdi de o kullanıyor
Çöpe gidecek değil ya verirsin ya satarsın
O yüzden imkanın varsa al 🌸