pnarglg ben kızımda kullandım belki 1 buçuk ay en fazla kullanmışızdır onun harici erken bindirmedim 8 aylıktı 9,buçukta da yürümeye adımlamaya başladı hiç emeklemeden ama kullandığım dönem epey rahatlamıştım 😊 doktorların önermemesi sebebiyle erken oturtmadım. onun yerine mama sandalyesine koydum. balon bağladım, oyuncak bağladım kenarlarına falan öyle epey oyalanıyordu yanımda.