pnarglg bebeğim 8 aylık 6 aylık olduğundan beri yürüteç kullanıyoruz bende çok karşıydım ama elim ayağım oldu gittiğim her yere taşıdım ve bence ayakları güçlendi şuanda tek başına ayakta gayet güzel duruyor sadece parmak ucu yürümesi oluyor arada onuda düzeltmeye çalışıyorum onun dışında bir olumsuzlukla karşılaşmadım herşeyim o benim her işimi onun aayesinde yapıyorum 🤣🤣