ayaznannesi Ben 15 saatlik yola gittim 3 ay 20 günlük kızımla daha dün hatta 😂 Akşam uyku vaktine yakın yola çıktık ilk başlarda derin uykuya geöerken zorlandım sürekli emzirdim karanlık olunca çok güzel uyudu ben 2 3 saatte bir uyandırıp emzirdim yoksa derin uyudu kalkmadı bile. Sabah 9 11 arası çok terledi bunaldı iyiki gece çıktık dedim sizede tavsiyem gece serinliğinde çıkmanız ,🌸 Bu arada pusetle yolculuk yaptım sizde öyle yapın daha güvenli minder bana tekinsiz geldi biraz