ayaznannesi gurbette olduğum için yollarda geçiyor hayatımız ilk yolcuğu iki haftalıkken yaptık ve şuan bir yaşında meslea bir kaç hafta sonra tekrar 6 saatlik bir yolculuk yapcaz
Size tavsiyem kliamayı çok sıcak olmazsa açtırmayın bebeğe çarpmayacak yerden hafif cam açın çok sıcak olursa klimayı düşük ayarda ara ara açın yanınıza iki yedek kıyafet ve bez mutlaka alın az su bebeğede vermenizi tavsiye ederim hiçbir zararı olmuyor bu sıcakta yolculukts bebek perişan olmasın onun dışında o mindere hiç gerek yok bir yatık alın kendi rahatınız için arkanıza koyun birde emzirmek için kolunuzun altına yastık alın onun dışında inanın bileye gerek yok kendinize bol atıştırmalık fln slınki aç kalmayın sütünüz olsun bide en önemlisii bebeğinizi yolculuk öncesi uykusuz bırakın derim çünkü arabada uyur rahat edersiniz inşallah varsa başka sorunuz tecrübelerimden yola çıkarak cvplarım🥰