cakebabe ahahhaa bende bendee kızıma sakinim sadece diper türlü aslan kesiliyorum bu ara hele aşırı sinir var neden bilmiyorum regl olamadım doğumdan sonra adam akıllı Ondanmı bilmiyorum sürekli eşimi bile azarlıyorum🥲 kendimi törpilemem lazım değişik duygular içindeyim