Gunesnil_23 beybitolat ilkine de evlenir evlenmez kaldım ikinciye de tek seferde kaldım iki yöntem ile korunacam doğumdan sonra.
kaderd Ay kızlar bende hamile kalırım diye çok korkuyorum ya bide bana bi arkadaşım 1 aylık 3 aylık iğneler var git vurul hamile kalmazsın dedi doğru mu
kader539_ kaderd 3 aylık iğne çok hormon salgılıyormuş ve inanılmaz adet düzensizliği yapıyormuş bilginiz olsun aşırı ödem yapmıştı yengem de üstelik çok kilo almıştı.
ipickot24 yaman02 ben her yöntemi deneyip 5 kez hamile kalan birini tanıdım geçen. En son kadın bezmiş eşine sen korun demiş de öyle kurtuldum hamile kalmaktan diyordu. Yani biraz nasip biraz şans ama tabi tedbir tedbirdir
selinaliaslan yaman02 bende yeni duydum şaşırdım sonra olabilir yani spiralden haptan ne farkı var onlar isteniyor dedim ama bilemedim 🙃