yaman02 ben kızıma evlendiğim ilk ay hemen hamile kalmıştım daha öncesinde doktor da hamile kalmaya müsait bir yapım olduğumu söylemişti, kızım doğduktan sonra iki yıldır prezervatif ile korunduk ve Birşey olmadı evet bazıları bunu korunma saymıyor ama benim için bir sorunu olmadı