mobesebesir KaranimEgem ben 2 kez götürdüm 6 ay ve 1 yaşında ikisinde de güzel zaman geçirdi hem de çok tatlı fotolarımız oldu çekim yaptırsak belki daha pahalı olurdu
bilgedm KaranimEgem Spa sonrası özellikle ilk gün bol bol gaz çıkarttı. Birkaç gün de oldukça rahat etti. Biz faydasını gördük ama şu anda ilk zamanlardaki gibi gaz sancısı yok biraz keyfi götürüyoruz ☺️
KaranimEgem gunduzs çok gazlıydı zamanında ama götüremedim tavşan dudak doğduğu için o şekilde fotoğraf çekilmek istemedim şimdi şimdi iyileşmeye başladı
alexab KaranimEgem biz doğumda da yaptırmadık doğumdan sonrada yaptırmadık çekimi, spaya gittik 4 aylıktı olsada olur olmasada olur çok gerekli değil.
bilgedm KaranimEgem İzmirdeyim ben. Benim götürdüğüm yerde 1250 tl kostüm süsleme çekim masaj 1250tl. Şimdi yeni açılan güzel bi spa buldum orası da hafta içi 1750tl hafta sonu 2000tl.
KLORAK KaranimEgem nerede oturuyorsunuz ben sırf bi spa merkezi var orası için izmire bile giderşm hem çok güzel fotograflar çekiyor hem çok hijyenik hem sadece suya daldırıp çıkartmalı da değil bebek masajı falan dahil Renababyspaizmir diye biyer
KaranimEgem KLORAK öyle mi bilmiyorum bakarım internetten . Kurtköyde soft baby spa var oraya randevu aldım
Pamukhanim_ KaranimEgem 3 aylıkken gittik ben çok faydasını gördüm hemde güzel bir anı 1 yaşında da götürmeyi düşünüyorm
bilgedm KaranimEgem Çok fazla yer var benim gittiğim yer nispeten uygun fiyatlı bir yerdi ama bildiğim kadarıyla genel olarak hizmetler aynı oluyor zaten çekim kostüm masaj gibi