Ben 2 çocuğumu da 40 çıkartmaya götürmüştüm xjsksjdj ikisininde ilk fotoğrafları yoktu bu şekilde fotoğraf da çektirince çok güzel oldu kostüm felan vardı. Büyük oğlum biraz korkmuştu çok durmadı ama küçük olan inanılmaz rahatladı bi gaz çıkardı bi gaz çıkardı eve getirdik inanılmaz uyudu 😂😂😂